Dostępność 7 dni w tygodniu

Nadruki3D.pl

Stwórz swoją koszulkę lub inny gadżet ze swoim ulubionym wzorem.
Zapraszamy do generatora, dzięki któremu zaprojektują Państwo własny, unikalny wzór.

Kolor

Ulubiony kolor

Strona

Ustal stronę

Grafika

Dobierz grafikę

Rozmiar

Wybierz rozmiar

Zamówienia

Sprawdź status swojego zamówienia pod adresem: STATUS

Nieobsłużone – Zamówienie zostało poprawnie złożone w CupSell.pl, jednak jeszcze nie zajęliśmy się jego realizacją. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, powinno szybko zmienić status.

Realizowane / Zrealizowane – Status ten oznacza, że zamówienie zostało poprawnie złożone i właśnie jesteśmy w trakcie jego realizacji (przygotowujemy produkty, wykonujemy nadruki, pakujemy). Przewidywany czas realizacji takiego zamówienia do czasu wysyłki to od 48h do 5 dni. Zamówienia są realizowane tylko w dni robocze.

Wysłane – Status oznacza tyle, że zamówienie zostało już wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera i jest w drodze. Ponadto można spotkać też statusy ustawiane w specyficznych sytuacjach, takie jak: Oczekuje na wpłatę, Gotowe do wysyłki, Anulowane, Reklamacja czy Wstrzymane.

Jeżeli posiadasz dodatkowe pytania dotyczące statusu Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@cupsell.pl


Jakie formy wysyłki oferujecie?

Na terenie Polski oferujemy dwie formy przesyłki:
– Poczta Polska – przesyłkę nadajemy jako poleconą priorytetową,
– kurier – współpracujemy z firmą DPD,
– Paczkomaty InPost.

Jeśli paczka ma zostać nadana za granicę wysyłamy ją za pośrednictwem Poczty Polskiej.


Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Zamówienia składane w CupSell mogą być opłacane na 3 sposoby: 

Płatność z góry
 – czyli opłacenie zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej, lub przelewu bankowego. Płatności z góry (zarówno szybkie płatności jak i przelewy) obsługiwane są poprzez firmę Tpay. Jeżeli zostało złożone zamówienie na 150 zł lub więcej, koszty za wysyłkę nie są doliczane.

Płatność przy odbiorze
 (pobranie) – czyli opłacenie zamówienia dopiero przy odbiorze przesyłki u listonosza lub kuriera.

Gdzie znajdę numer konta, na który mam dokonać wpłaty za zamówienie?

Płatności za wszystkie zamówienia z płatnością „z góry” obsługiwane są przez Tpay. 

Jeśli na liście banków Tpay nie ma Twojego banku, numer konta do wpłaty znajdziesz wybierając przy płatności opcję „Przelew bankowy”,która wygląda jak druczek płatności. Link do opłacenia zamówienia znajdziesz w mailu od CupSell, który wysyłany jest zaraz po złożeniu zamówienia.

Pamiętaj by nie zmieniać numeru konta, tytułu przelewu ani odbiorcy płatności. Zmiana tych danych może spowodować problem z zaksięgowaniem Twojej płatności, a to opóźni realizację Twojego zamówienia.


Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy po złożeniu zamówienia?
Jeśli zamówienie nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy płatności i dostawy poprzez kontakt pod adresem e-mail biuro@cupsell.pl

Ile będę czekał na dostarczenie przesyłki przez pocztę czy kuriera?

W przypadku Poczty Polskiej czas od momentu wysłania przez nas przesyłki to od 2 do 4 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt. 

Przesyłka wysłana kurierem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.


Moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co robić?

To (niestety) się czasem zdarza nad czym mocno ubolewamy. Na szczęście zazwyczaj szybko można wyjaśnić problem zaginionej przesyłki.

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 5 dni temu Pocztą Polską i jeszcze nie dotarła, zachęcamy przede wszystkim do odwiedzenia najbliższej placówki pocztowej i zapytanie o przesyłkę. Zdarza się, że listonosz nie zastanie nas w domu i zapomni zostawić awizo, a przesyłka czeka spokojnie na obiór na Poczcie. 

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem, prosimy o kontakt pod adresem biuro@cupsell.pl. Namierzymy przesyłkę i wyjaśnimy sprawę. Najczęściej przyczyną jest problem z kontaktem kuriera lub nieobecność w domu.


Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Tak, wysyłamy zamówienia do krajów UE za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kraj dostawy można wybrać składając zamówienie.

Płatności

Formy transportu:

  • Poczta Polska 10,90zł
  • DPD 18,90zł
  • Paczkomaty InPost 14,90zł
  • Pobranie DPD 22,90zł
* Przy zamówieniu na kwotę powyżej 150 zł przesyłka kurierem DPD Za Darmo!!

Rodzaje płatności:

Metody płatności

s

Zwroty i Reklamacje

Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki!
Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty i ulepszaniu działania CupSell.pl

Jak wymienić lub zwrócić produkt?

1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania. 

2. Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) lub formularz wymiany rozmiaru/koloru zakupionych produktów (formularz wymiany). 

3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres korespondencji: 

Print Logistic Sp. z o.o. 
ul. 3-go maja 64/66 bud.C 
93-408 Łódź

4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 30 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.

 

Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane produkty!
W przypadku wady produktu wystarczy e-mail na adres biuro@cupsell.pl  – nie wymagamy wypełniania żadnych formularzy.

Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy)
Pokryjemy również koszty odesłania wadliwego produktu do nas. Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.

Adres do korespondencji, zwrotów, reklamacji i wymian:

Print Logistic Sp. z o.o. 
ul. 3-go maja 64/66 bud.C,
93-408 Łódź

CupSell Sp. z o.o., ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań Nowe Miasto 
i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego 
Rejestru Sądowego pod numerem 0000513284; 
NIP: 7792422363; REGON 302754840; kapitał zakładowy 91 000 zł.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

l

Tworzenie Produktu

Jak przygotować dobrze grafikę pod nadruk?
Minimalne wymiary grafiki jakie należy przygotować to 1500x1500px.  Jeśli jednak liczą Państwo na najlepszą jakość nadruku zaleca się przygotowanie grafiki w rozdzielczośći 3000x4000px. Im większa jakość pliku graficznego tym lepsza jakość nadruku.

Jaki format obsługuje generator?

Nasz generator przyjmuje tylko i wyłącznie pliki w formacie PNG, GIF i JPG.
Maksymalna waga pliku to 10mb.
Czy można wgrywać przeźroczyste pliki do generatora?
Jasne Nasz generator obsługuje przeźroczyste pliki w formacie GIF i PNG.
Zachęcamy do przesyłania plików z tłem przeźroczystym, aby uzyskać lepszą jakość nadruku.
Czy możliwe jest usunięcie tła na koszulce i innych gadzętach?
Tak staramy się przed każdym nadrukiem usuwać tło lub dopasować je do koloru koszulki i innego wybranego gadżetu.
Nie ma możliwośći nadruku czarnego na białym chyba, że na życzenie klienta.

STWÓRZ WŁASNY NADRUK

na koszulkach, bluzach, kubkach i innych gadżetach

W kilku krokach możesz sobie, znajomemu lub komuś z rodziny zrobić niesamowity prezent w postaci koszulki, bluzy lub innego wybranego gadżetu.

Kilkadziesiąt wzorów

Reklamacji

%

Zadowolonych klientów

O Nas

Profesionalne nadruki na koszulkach i innych gadżetach.

Nadruki3d.pl to miejsce, w którym wykonają Państwo nadruki na koszulkach oraz innych produktach. Do wyboru mają Państwo kilkadziesiąt gotowych wzorów i grafik, które można wykorzystać przy wyborze produktu.

Koszulki, bluzy, czapki, poszewki na poduszki, podkładki pod myszkę, obudowy na telefon to część asortymentu do wykorzystania pod gotowe lub własne wzory.

W generatorze możemy wgrać swój plik lub stworzyć gadżet z dowolnym tekstem.

Bądź na bierząco i poluj na promocje pojawiające się na Naszej stronie.

Zapraszamy do Naszego generatora.

Jak przygotować dobrze grafikę pod nadruk?

Minimalne wymiary grafiki jakie należy przygotować to 1500x1500px.  Jeśli jednak liczą Państwo na najlepszą jakość nadruku zaleca się przygotowanie grafiki w rozdzielczośći 3000x4000px. Im większa jakość pliku graficznego tym lepsza jakość nadruku.

Jaki format obsługuje generator?

Nasz generator przyjmuje tylko i wyłącznie pliki w formacie PNG, GIF i JPG.
Maksymalna waga pliku to 10mb.

Można wgrać przeźroczyste pliki do generatora?

Tak Nasz generator obsługuje przeźroczyste pliki w formacie GIF i PNG.
Zachęcamy do przesyłania plików z tłem przeźroczystym, aby uzyskać lepszą jakość nadruku.

Czy usuwacie tła na koszulce i innych gadżetach?

Tak staramy się przed każdym nadrukiem usuwać tło lub dopasować je do koloru koszulki i innego wybranego gadżetu.
Nie ma możliwośći nadruku czarnego na białym chyba, że na życzenie klienta.

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu

Regulamin

Korzystanie z serwisu oznacza 
akceptację regulaminu

Polityka

Zapraszamy do lektury Polityki Prywatności

Facebook